RegioBank

De persoonlijke bank bij u in de buurt, waar u zelf kiest hoe u uw geldzaken regelt.

 Contact met een adviseur RegioBank
RegioBank

Uw bank dichtbij. De nuchtere bank waar de adviseurs van nemassdeboer u met gevoel voor service en persoonlijke aandacht een compleet pakket aan bankproducten aanbieden. De bank waarbij de klant centraal staat.

  • De bank bij u in de buurt
  • Persoonlijk advies
  • Kies zelf hoe u uw geldzaken regelt
  • Voor uw gemak werken wij op afspraak

Persoonlijk advies heel gewoon

nemassdeboer is Zelfstandig Adviseur van RegioBank. Een solide bank met de persoonlijke aandacht die u mag verwachten van een bank. Waar u op afspraak altijd binnen kunt lopen voor vragen en informatie. Wij luisteren naar uw wensen en geven professioneel en persoonlijk advies. Eigenlijk dus heel gewoon. Onze bankproducten zijn eenvoudig en duidelijk met gunstige tarieven.

RegioBank is voor de hele familie

Een betaal- of spaarrekening voor uzelf, Zilvervloot Sparen voor uw kind of kleinkind of de mogelijkheid om met JongWijs uw (klein)kind stapsgewijs om te leren gaan met geld. Bij RegioBank vindt u onze financiële diensten voor u en uw kinderen onder één dak. Met de Overstapservice kunt u eenvoudig met uw betaalrekening overstappen naar RegioBank. Dat regelen wij voor u.

Voor de zevende keer de beste bank volgens de Consumentenbond

In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond onder 13.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,4 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -voor het zevende jaar op rij- hoog beoordeeld.

Persoonlijke dienstverlening blijft belangrijk

In het onderzoek van de Consumentenbond wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op bijna alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnen lopen.

Meerdere prijzen voor RegioBank

Natuurlijk zijn we blij en trots met deze waardering. We vinden het minstens zo belangrijk dat we deze waardering ook vast (blijven) houden. Daarom zetten we al jaren alles op alles om ons serviceniveau vast te houden en waar mogelijk te verbeteren.

Dat onze klanten dit ook zo ervaren, blijkt uit de klanttevredenheidsprijzen die we de afgelopen jaren wonnen.

  • In 2023, 2022, 2021, 2020, 2019, 2018 en 2017 beoordeelden klanten ons met het hoogste cijfer in het panelonderzoek van de Consumentenbond.
  • In 2023, 2022, 2021, 2019 en 2017 staan we in de top 3 ‘Klantvriendelijkste bank’ door onderzoeksbureau MarketResponse.

Onze nieuwe services & dienstverlening

Voor uw gemak hebben wij een aantal aanpassingen gedaan op onze dienstverlening. Hierdoor hebben wij de keuze gemaakt om te werken met een bezoek op afspraak. Dit brengt ons in de gelegenheid om onze werkzaamheden af te stemmen op uw bezoek waardoor wij meer tijd hebben om u te woord te staan. Daarnaast hebben wij een overzicht gemaakt van ons meest gekozen service met bijbehorende diensten.

Download hier onze services
Nemassdeboer maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Instellingen